5ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

Cainer翻訳スレ Part27★

806 :Cprcn_Bmesu ((;-P)) ◆.LlKAkH4Jk :03/11/06 08:57 ID:GTl7xuIN
山羊座6日

不安が続いている間その原因追及を楽しんでみてはどうかな?
壮大なハーモニック・コンコーダンス(調和)から時間経過し
今我々はここに存在している
空で星星が6つの点で結ばれる月食が起こる時
5次元の意識への入り口が全人類に開かれる
我々人類の心を光と楽しみで満たす為
全人類を苦しめる悪業は長くは続かない・・・
えー、しかし君が解決を試みているある場合においては
物事はこのように単純ではないが
馬鹿げた状況でこれ以上苦しむのを今日はやめてみてはどうかな?

Enjoy your sources of discomfort while they last.
We are but hours away now from the grand Harmonic Concordance.
When the lunar eclipse forms part of a six-pointed star in the sky, a portal to the fifth dimension of consciousness will open up for all humanity to pass through.
No longer then will our worldly problems plague us, for our hearts shall be full of light and joy.
Er... Just in case things aren't so simple though, you could try deciding, today, not to let a silly situation bother you any more than it has to.

497 KB
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50

read.cgi ver 05.04.00 2017/10/04 Walang Kapalit ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)